Η επιμόρφωση δεν σταματά ποτέ! La formation lasallienne ne s'arrête jamais!
Κατά το δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους, πραγματοποιήθηκαν αρκετές επιμορφώσεις με σκοπό να καλύψουν τις αυξανόμενες ανάγκες των σχολείων του λασαλιανού δικτύου Ελλάδας.
Τον κύκλο άνοιξε η επιμόρφωση των γενικών διευθυντών και υποδιευθυντών, που έλαβε χώρα από τις 26 έως τις 28 Ιανουαρίου στην Ερέτρια Ευβοίας. Με τη βοήθεια του Frère Nicolas και χάρη τόσο στις παρεμβάσεις του Frère Μάριου, της κ. Σταυρούλας Κανελλοπούλου και του Visiteur, Jean-Marie Ballenghien, όσο και στη μαρτυρία της κ. Δήμητρας Πρελορέντζου, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν προβληματισμούς, σκέψεις και να μοιραστούν πολύτιμες στιγμές συνεργασίας και επικοινωνίας με σκοπό να καλλιεργήσουν την πνευματικότητά τους και να εμβαθύνουν στη λασαλιανή αποστολή.
Στη συνέχεια, σειρά είχαν οι εκπαιδευτικοί των σχολείων των Ουρσουλινών, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν όλοι στο Μαρούσι στις 3 Φεβρουαρίου ώστε, με τη βοήθεια των τριών επιμορφωτών, κ. Δημήτρη Πλατανά, κ. Θωμά Μαμνιόγλου και κ. Σταυρούλας Κανελλοπούλου, να εργαστούν σχετικά με την καλλιέργεια της υπευθυνότητας στο λασαλιανό σχολείο.
Τη σκυτάλη των επιμορφώσεων πήραν οι διευθυντές και υποδιευθυντές μονάδων των σχολείων μας, οι οποίοι συναντήθηκαν στις 17 Φεβρουαρίου στο Ν. Ψυχικό. Στο πρώτο μέρος της επιμόρφωσης, πραγματεύτηκαν σε ομάδες ορισμένα από τα κριτήρια ταυτότητας για τη ζωτικότητα των λασαλιανών έργων και, στο δεύτερο μέρος, με αφορμή τις μαρτυρίες της κ. Μαργαρίτας Ανδρομανάκου και της κ. Αφροδίτης Εικοσιπεντάκη αλλά και την παρέμβαση της κ. Σταυρούλας Κανελλοπούλου, αντάλλαξαν σκέψεις, μοιράστηκαν εμπειρίες και διατύπωσαν προτάσεις στην ολομέλεια.
Τέλος, τη 15η Μαΐου, ημέρα εορτασμού του Ιδρυτή μας και αργία για τα λασαλιανά σχολεία, όλοι οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε επιμορφωτικές εργασίες που έλαβαν χώρα στα σχολεία τους σχετικά με δύο σημαντικά χαρακτηριστικά της λασαλιανής παιδαγωγικής. Στο πρώτο μέρος, καταπιάστηκαν με την έννοια της κοινότητας, πολύτιμο εγγυητή της λασαλιανής αποστολής και, στο δεύτερο μέρος, με τους πολλαπλούς τύπους ευφυίας, ένα ιδιαίτερα σύγχρονο και χρήσιμο γνωστικό πεδίο που μας επιτρέπει να απαντούμε αποτελεσματικότερα στις ανάγκες των μαθητών μας.



